Autohuur & Coronavirus: Nieuws & Advies

Hier vind je de laatste updates met betrekking tot de invloed van het coronavirus op je autohuur.
Laatst geupdate: 13/03/20.

Zijn jullie locaties nog steeds open?

Al onze locaties zijn op dit moment nog steeds open om je te helpen. Mocht daar iets aan veranderen, dan kan je er gerust van zijn dat je daar direct van op de hoogte gesteld wordt.
 

Ik wil mijn reservering omboeken of annuleren.

Dat is geen enkel probleem: zoals altijd is Enterprise flexibel en we begrijpen het volledig als je je reservering moet omboeken of annuleren. Je kan op de volgende manieren contact opnemen:

- Telefonisch: als je belt naar +31 20 740 0950, helpen we je graag met het omboeken van je autohuurreservering naar een latere datum, of met annuleren.
- E-mail: je kan ook een e-mail sturen naar customercare@enterprise-netherlands.com. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, vragen we je vriendelijk om je volledige naam, boekingsnummer, huurdata en, indien van toepassing, de nieuwe huurdata waar je voorkeur naar uitgaat.
 

Hebben jullie aanvullende veiligheidsmaatregelen ingesteld?

Om ouderen en degenen met een verminderd immuunsysteem te beschermen, voeren we de volgende voorzorgsmaatregelen uit:

- Limiteren van fysiek contact: voor nu houden we het bij een glimlach in plaats van een handdruk
- Natuurlijk hebben we schoonmaken altijd al serieus genomen - maar nu worden onze auto's nog grondiger gedesinfecteerd en gereinigd dan gewoonlijk
- Er worden ook extra schoonmaakmaatregelen genomen op de locaties
- Alle collega's worden geïnstrueerd om extra hygiënemaatregelen te nemen voor en tijdens werk
- Backoffice is geïnstrueerd om thuis te werken

Samenvattend houden we ons aan het advies van de RIVM. Je kan hier meer over lezen via de volgende link: https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19/vragen-antwoorden.