Feedback
I LOVE YOU! HOE KAN IK DIT AAN DE HELE WERELD VERTELLEN?
We love you too – en je zou ons superblij maken als je ons zou taggen in de foto’s van je autohuuravontuur op Instagram. Onze Facebookpagina en Google Reviews account wachten ook met smart op je verhalen. Bekijk ook onze video over een review achterlaten.
WAAR KAN IK TERECHT MET MIJN FEEDBACK?
Je kan je feedback met ons delen via Facebook of Google Reviews. Als je dit liever niet publiekelijk wil doen, kan je ons natuurlijk altijd een mailtje sturen via feedback@enterprise-netherlands.com.
Bij voorbaat heel erg bedankt – we proberen onszelf altijd te verbeteren, dus we waarderen elke vorm van feedback enorm!
WAAR KAN IK TERECHT MET MIJN VRAGEN OF KLACHTEN?
Als je vragen of klachten hebt met betrekking tot zaken waarbij persoonlijke informatie nodig zijn om je verder te kunnen helpen, raden we vriendelijk aan om contact met ons op te nemen via customercare@enterprise-netherlands.com.
WAAR KAN IK FEEDBACK ACHTERLATEN OVER MIJN INTERNATIONALE AUTOHUUR?
Voor feedback met betrekking tot internationale autohuur (waarbij je je auto ophaalt in het buitenland/buiten Nederland), raden we vriendelijk aan om contact op te nemen met ons Internationale support team.
Dit is in verband met het feit dat het alleen mogelijk is om verder geholpen te worden door het betreffende land waarin de auto opgehaald is; vanuit Nederland kunnen we helaas geen reserveringen bekijken die gemaakt zijn voor andere landen.